• ۳۱ فروردین ۹۶
    • 0

    نکات مهم در مورد ماشین لباسشویی

    ک۱-بعد از هر بار شستشوی لباسها لاستیک دور درب رابا یک دستمال حوله ای کاملا خشک و تمیز کرده و هچنین برای رفع نم و مرطوب ماندن لاستیک لباسشویی چند ساعت درب لباسشویی را باز می گزاریم تا بو  و رطوبت از داخل لباسشویی تخلیه شود.

    ۲-اگر درب لباسشویی را زود ببندیم باعث می شود لباسها بو بگیرند و اگر درب لباسشویی را دیر ببندیم باعث می شود لاستیک لباسشویی بپوسد . به خاطر همین چند ساعت بعد از در اودن لباسها درب لباسشویی را ببندیم.

    ۳-در قسمت جاپودری محفطه ای به عنوان نرم کننده وجود دارد که اصولا با پرکردن بیش از حد این جایگاه مقداری از مواد شوینده مایع در اطراف و لبه های ان باقی می ماند وبه مرور زمان با عث تغییر رنگ و بوی بد  می شود. بهترین روش برای جلوگیری از این مورد استفاده از مایع  به اندازه لازم است اگر ناخواسته با پر کردن بیش از حد این بخش  لکه هایی ایجاد شد با یک دستمال ان را پاک می کنیم و اگر تمیز نشد از جرمگیر برای تمیز کردن ان استفاده می کنیم .

    ۵-هر چند ماه یکبار برای تمیز کردن داخل لباسشویی می توانیم از جرمگیر مخصوص لباسشویی استفاده کنیم واگر جرمگیر نداشیم می توانیم ۲ لیوان سرکه سفید  داخل لباسشویی ریخته و ماشین را بدون لباس روشن کرده و روی یک برنامه طولانی مدت که اب را ۹۰ درجه داغ می کن می گزاریم.

    ۶-در پایین بدنه لباسشویی محفظه فیلتر قرار دارد که یکی از فضاهای الوده لباسشویی این بخش  محسوب می شود که همیشه فیلتر را در می اوریم و با مسواک و مواد شوینده ان را تمیز می کنیم ودوباره فیلتر را جا می زنیم.

    ۷-ماشین لباسشویی  یک دستگاه تمیز کننده است ولی بدون الودگی نیست و به دلیل رطوبتی که اب ایجاد می کندجای مناسبی برای رشد باکتری ها و میکروب ها است.لباس هایی که از ماشین لباسشویی بیرون اورده می شود شاید فاقد لک و کثیفی  باشد  ولی صد در صد تمیز نیستند.برای داشتن لباس هایی کاملا تمیز باید لباسشویی  خود را هر چند وقت یکبار تمیز کنید و تعداد ان بستگی به میزان استفاده شما دارد. اگر برای شستن لباس نوزاد از لباسشویی استفاده می کنید بهتر است مراحل شستشو را حد اقل ۲ بار در ماه انجام دهیم .

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

20 درصد تخفیف با ثبت فرم درخواست تعمیرات

X
تماس باکارشناسان